ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ПІДСУМКОВИХ (ВИПУСКНИХ) РОБІТ ДЛЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАВІДУВАЧІВ (ДИРЕКТОРІВ), МЕТОДИСТІВ МЕТОДИЧНИХ КАБІНЕТІВ (ЦЕНТРІВ) ВІДДІЛІВ, УПРАВЛІНЬ ОСВІТИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ, МІСЬКИХ РАД
1. Районний методичний кабінет – центр науково-методичної роботи в регіоні. |
2. Науково-методичне забезпечення упровадження нових державних стандартів. |
3. Організаційне та науково-методичне забезпечення впровадження профільної освіти. |
4. Модель інноваційної діяльності методиста. |
5. Система трансформування науково-педагогічних ідей у практику. |
6. Науково-методичний супровід проведення моніторингу якості освіти в регіоні. |
7. Зміст та структура професійної компетентності керівника навчального закладу. |
8. Мистецтво бути педагогом. |
9. Методичне керівництво дослідно-експериментальною (науково-методичною) діяльністю педагога. |
10. Науково-методичне забезпечення самоосвітньої діяльності педпрацівників. |
11. Роль методкабінету у науково-методичному забезпеченні атестації педагогічних працівників. |
12. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма освітнього простору. |
13. Інноваційні підходи до формування творчої особистості. 14. Методичні проекти як засіб формування творчої особистості. 15. Використання дистанційної форми навчання при підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів. |
16. Зміст та планування науково-методичної роботи в районі. |
17. Система діяльності методиста з вивчення, узагальнення та поширення ПД. |
18. Методологічні основи підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів. 19. Модернізація діяльності методичних служб на засадах компетентнісно-орієнтованого підходу. |
20. Оновлення змісту та форм підвищення кваліфікації вчителів в умовах модернізації освітньої галузі. |
21. Реалізація андрагогічного підходу до навчання педагогів у системі післядипломної освіти. |
Коментарi