Повернутися до звичайного режиму

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ПІДСУМКОВИХ (ВИПУСКНИХ) РОБІТ ДЛЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАВІДУВАЧІВ (ДИРЕКТОРІВ), МЕТОДИСТІВ МЕТОДИЧНИХ КАБІНЕТІВ (ЦЕНТРІВ) ВІДДІЛІВ, УПРАВЛІНЬ ОСВІТИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ, МІСЬКИХ РАД

1. Районний методичний кабінет – центр науково-методичної роботи в регіоні.

2. Науково-методичне забезпечення упровадження нових державних стандартів.

3. Організаційне та науково-методичне забезпечення впровадження профільної освіти.

4. Модель інноваційної діяльності методиста.

5. Система трансформування науково-педагогічних ідей у практику.

6. Науково-методичний супровід проведення моніторингу якості освіти в регіоні.

7. Зміст та структура професійної компетентності керівника навчального закладу.

8. Мистецтво бути педагогом.

9. Методичне керівництво дослідно-експериментальною (науково-методичною) діяльністю педагога.

10. Науково-методичне забезпечення самоосвітньої діяльності педпрацівників.

11. Роль методкабінету у науково-методичному забезпеченні атестації педагогічних працівників.

12. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма освітнього простору.

13. Інноваційні підходи до формування творчої особистості.

14. Методичні проекти як засіб формування творчої особистості.

15. Використання дистанційної форми навчання при підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів.

16. Зміст та планування науково-методичної роботи в районі.

17. Система діяльності методиста з вивчення, узагальнення та поширення ПД.

18. Методологічні основи підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів.

19. Модернізація діяльності методичних служб на засадах компетентнісно-орієнтованого підходу.

20. Оновлення змісту та форм підвищення кваліфікації вчителів в умовах модернізації освітньої галузі.

21. Реалізація андрагогічного підходу до навчання педагогів у системі післядипломної освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 246

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.