ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА НОВАТОРСТВА КЕРІВНИХ, НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Всеукраїнська школа новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної педагогічної освіти

«Шляхи трансформації післядипломної педагогічної освіти в умовах модернізаційних змін у суспільстві»

17 червня 2015 року відбулася ІV Всеукраїнська Інтернет-конференція у межах Всеукраїнської школи новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної педагогічної освіти з проблеми «Шляхи трансформації післядипломної педагогічної освіти в умовах модернізаційних змін у суспільстві». Організаторами заходу є ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, заклади науково-методичного комплексу «Консорціум закладів післядипломної освіти», управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

До участі запрошувалися керівні, науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів післядипломної педагогічної освіти та інших освітніх організацій.

Тематичні напрями Інтернет-конференції:

- вектори випереджувального розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти в умовахмодернізаційних змін у суспільстві;

- сучасні підходи до організації науково-методичної роботи з педагогами в умовах післядипломної педагогічної освіти;

- створення нових моделей розвитку професіоналізму педагогів;

- діяльність регіональних та зональних шкіл новаторства в межах Всеукраїнської школи новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників: перспективи розвитку;

- мережева взаємодія регіональних об’єктів системи післядипломної педагогічної освіти як ресурс забезпечення професійного зростання фахівців;

- розвиток районних, міських методичних кабінетів, центрів як необхідна умова якісного науково-методичного забезпечення загальної середньої освіти.

Участь у ІV Всеукраїнській Інтернет-конференції брали Половенко О.В., завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб, методисти Кірішко Л.М., Трубіна В.Г. з проблеми«Оновлення змісту і форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах функціонування інформаційно-освітнього простору регіону».

Кислякова В.Ф., завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Маловисківської районної державної адміністрації Кіровоградської області, презентувала інноваційні підходи до формування конкурентоспроможного педагога в умовах організації інформаційного простору регіону.

Етапи трансформування нових форм роботи креативної освіти у практичну діяльність педагогічних працівників шляхом застосування ними інноваційних освітніх технологій у навчально-виховному процесі розкрила Смоліна О.С.,завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Кіровоградськоїрайонної державної адміністрації Кіровоградської області.

Із матеріалами засідання Всеукраїнської школи новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної педагогічної освіти, в межах якої проходили Червневі методичні студії та ІV Всеукраїнська Інтернет-конференція, можна ознайомитися на сайтах ДВНЗ «УМО» НАПН України http://umo.edu.ua/ та Рівненського ОІППО http://roippo.org.ua.

Інформацію підготувала Л.Кірішко, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб

Проект

РЕЗОЛЮЦІЯ ІV ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ

«ШЛЯХИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХМОДЕРНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН У СУСПІЛЬСТВІ»

В умовах модернізаційних змін у суспільстві сучасна післядипломна освіта педагогів має бути випереджувальною, прогностично зорієнтованою напідготовку та підвищення кваліфікації фахівців на основі особистісно зорієнтованого, компетентнісного та екофасилітативного підходів і потребує створення системи відповідного науково-методичного супроводу.

За підсумками проведених дискусій учасники Інтернет-конференції рекомендують:

На національному рівні:

Визначити напрями оновлення системи післядипломної педагогічної освіти в умовах ринку та новому глобалізованому соціумі.

Покласти в основу трансформованої сучасної післядипломної педагогічної освіти прогностичну орієнтацію на повноцінне підвищення індивідуально-професійного статусу вчителів, нагромадження майстерності, філософсько-педагогічних знань і наукових сил.

Створити систему науково-методичного супроводу реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді засобами використання виховного потенціалу навчальних предметів.

Вивчати досвід закладів післядипломної педагогічної освіти щодо формування нової моделі безперервного розвитку професіоналізму педагогічних кадрів та надання якісних освітніх послуг.

На регіональному рівні:

Розширити науково-педагогічні й експериментальні дослідження щодо реалізації моделі відкритої мережевої взаємодії науково-методичних служб регіону з урахуванням сучасних змін у напрямі децентралізації управління.

Забезпечити відповідний сегмент науково-методичного супроводу фахової підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів у контексті реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року розробкою методичних порадників, рекомендацій, проведенням методичних Інтернет-студій, проектувальних семінарів, професійних тренінгів, авторських майстер-класів тощо.

Ініціювати ВНЗ післядипломної педагогічної освіти розробку й упровадження індивідуальних програм підготовки нових спеціалістів та проведення експериментальних курсів, створення і розширення науково-методичних лабораторій з цільовим фінансуванням.

Спрямовувати консультативну функцію (консалтинг) науково-методичних служб на формування готовності керівних і педагогічних працівників до інноваційної діяльності як актуальної проблеми сучасної науки й практики.

Кiлькiсть переглядiв: 31

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.