ЗАНЯТТЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ НОВАТОРСТВА ЗАВІДУВАЧІВ, МЕТОДИСТІВ МЕТОДИЧНИХ КАБІНЕТІВ (ЦЕНТРІВ) ВІДДІЛІВ, УПРАВЛІНЬ ОСВІТИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ, МІСЬКИХ РАД З ПРОБЛЕМИ "НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ"

12 травня 2015 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» проведено заняттярегіональної школи новаторства завідувачів, методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських радз проблеми «Науково-методичне забезпечення інноваційного розвитку сучасного навчального закладу»

Останнім часом багато уваги приділяється інноваційним процесам в освіті, їх оновленню, вдосконаленню, забезпеченню сталого розвитку.

З цією метою слухачі ознайомилися з досвідом та роллю віртуальних навчальних спільнот у формуванні інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів в умовах сучасного суспільства. Під час лекційних занять Буртовий С.В., завідувач кафедри теорії і методики середньої освіти, кандидат педагогічних наук, звернув увагу слухачів на використання інструментів інформаційно-комунікаційних технологій як засобу ефективної спільної комунікації.

Проблеми розвитку творчого потенціалу педагогів, запровадження інноваційних технологій навчання та виховання, вдосконалення змісту загальної освіти, які набувають першочергового значення були розглянуті під час роботи круглого столу «Шляхи удосконалення науково-методичної роботи щодо забезпечення інноваційної діяльності загальноосвітнього навчального закладу». Зокрема, Жосан О.Е., завідувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат педагогічних наук, окреслив основні напрями модернізації внутрішньошкільної науково-методичної роботи на інноваційній основі: залучення педагогів до творчої діяльності, дослідно-експериментальної роботи, формування у них нового розуміння педагогічної творчості.

Системний підхід до моніторингу якості організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, спеціальну систему збору, обробки, зберігання та розповсюдження інформації, прогнозування на їх підставі динаміки і основних тенденцій розвитку та розробка науково обґрунтованих рекомендацій для прийняття управлінських рішень стосовно підвищення ефективності функціонування освітньої галузі ґрунтовно розкрила Кендюхова А.А., доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат педагогічних наук.

Трубіна В.Г., методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб акцентувала увагу на необхідності впровадження інновацій в управлінську діяльність та тих можливостях, які відкриваються перед навчальними закладами, що здійснюють дослідно-експериментальну діяльність.

Досвід роботи навчального закладу щодо організації методичної роботи та розвитку в умовах формування інноваційного освітнього середовища презентувала Свічкарьова І.Б., директор навчально-виховного комплексу «Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3».

З метою модернізації методичних служб в інноваційній діяльності, забезпечення інформаційних процесів, формування готовності педагогічних кадрів до інноваційної діяльності, розробки та упровадження моделі освітнього простору з урахуванням сучасних умов слухачі регіональної школи новаторства підтримали започаткування у регіоні науково-пошукового проекту «Інноваційний пошук освітянського простору Кіровоградщини».

Інформацію підготувала Л.Кірішко, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб

Кiлькiсть переглядiв: 176

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.