ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (ДИРЕКТОРИ, ЗАСТУПНИКИ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ)
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА
випускних творчих робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників закладів освіти (директори, заступники директорів шкіл з навчально-виховноїта науково-методичної роботи)
Терміни курсів:03-20 березня 2015 року
Проблема курсів «Лідерство у прийнятті управлінських рішень: компетенції і компетентності керівника навчального закладу. Компетентнісний підхід до викладання філологічних дисциплін»
№ з/п | Тема роботи |
1. | Контрольно-аналітична діяльність в умовах впровадження нового Державного стандарту освіти (розробити проекти організаційних та аналітичних наказів) |
2. | Розробити модель інноваційного розвитку навчального закладу. |
3. | Підібрати діагностичний інструментарій та провести аналіз діяльності школи |
4. | Розробити річний план роботи директора школи |
5. | Розробити цільову програму розвитку навчального закладу |
6. | Підготувати інформаційно-аналітичну довідку про стан викладання української мови та літератури в закладі |
7. | Підготувати інформаційно-аналітичну довідку про стан ведення шкільної документації |
8. | Планування внутрішнього шкільного контролю (розробити розділ річного плану) |
9. | Підготувати управлінське рішення про підсумки контролю за рівнем сформованості навчальних досягнень учнів |
10. | Технології проведення класно-узагальнюючого контролю (визначити мету, алгоритм діяльності адміністрації школи) |
11. | Контроль за станом викладання предметів та рівнем навчальних досягнень учнів (планування, процедура, управлінське рішення) |
12. | Технологія оцінювання навчального заняття (зразок розгорнутого аналізу уроку української мови або української літератури) |
13. | Технологія оцінювання навчального заняття (зразок розгорнутого аналізу уроку російської мови) |
14. | Технологія оцінювання навчального заняття (зразок розгорнутого аналізу уроку світової літератури) |
15. | Управлінське рішення за результатами внутрішнього контролю (проект наказу) |
16. | Вивчення системи роботи вчителя у процесі атестації та у міжатестаційний період (аналітичні матеріали досліджень та зразок управлінських рішень) |
17. | Організація контролю за станом здійснення науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі |
18. | Організація роботи з реалізації науково-методичної проблеми загальноосвітнього навчального закладу (модель) |
19. | Змоделювати програму вивчення й узагальнення педагогічного досвіду |
20. | Активні методи впровадження педагогічного досвіду: практичний аспект |
21. | Контроль за вивченням, упровадженням і використанням педагогічного досвіду (проекти досліджень та управлінських рішень) |
22. | Змоделювати технологію проведення педагогічної ради за довільно обраною проблемою (план проведення, опрацювання рішень) |
23. | Розробити програму розвитку інформаційно-освітнього середовища у навчальному закладі |
24. | Інформаційні технології у забезпеченні ефективності внутрішнього контролю |
25. | Розробити план-програму контролю за якістю знань та успішності учнів |
Звертаємо увагу слухачів курсів, що випускна творча робота має ґрунтуватись на матеріалах власного педагогічного та управлінського досвіду
Керівник курсів В. Трубіна
Коментарi