ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (ДИРЕКТОРИ, ЗАСТУПНИКИ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ)

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА

випускних творчих робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників закладів освіти (директори, заступники директорів шкіл з навчально-виховноїта науково-методичної роботи)

Терміни курсів:03-20 березня 2015 року

Проблема курсів «Лідерство у прийнятті управлінських рішень: компетенції і компетентності керівника навчального закладу. Компетентнісний підхід до викладання філологічних дисциплін»

№ з/п

Тема роботи

1.

Контрольно-аналітична діяльність в умовах впровадження нового Державного стандарту освіти (розробити проекти організаційних та аналітичних наказів)

2.

Розробити модель інноваційного розвитку навчального закладу.

3.

Підібрати діагностичний інструментарій та провести аналіз діяльності школи

4.

Розробити річний план роботи директора школи

5.

Розробити цільову програму розвитку навчального закладу

6.

Підготувати інформаційно-аналітичну довідку про стан викладання української мови та літератури в закладі

7.

Підготувати інформаційно-аналітичну довідку про стан ведення шкільної документації

8.

Планування внутрішнього шкільного контролю (розробити розділ річного плану)

9.

Підготувати управлінське рішення про підсумки контролю за рівнем сформованості навчальних досягнень учнів

10.

Технології проведення класно-узагальнюючого контролю (визначити мету, алгоритм діяльності адміністрації школи)

11.

Контроль за станом викладання предметів та рівнем навчальних досягнень учнів (планування, процедура, управлінське рішення)

12.

Технологія оцінювання навчального заняття (зразок розгорнутого аналізу уроку української мови або української літератури)

13.

Технологія оцінювання навчального заняття (зразок розгорнутого аналізу уроку російської мови)

14.

Технологія оцінювання навчального заняття (зразок розгорнутого аналізу уроку світової літератури)

15.

Управлінське рішення за результатами внутрішнього контролю (проект наказу)

16.

Вивчення системи роботи вчителя у процесі атестації та у міжатестаційний період (аналітичні матеріали досліджень та зразок управлінських рішень)

17.

Організація контролю за станом здійснення науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі

18.

Організація роботи з реалізації науково-методичної проблеми загальноосвітнього навчального закладу (модель)

19.

Змоделювати програму вивчення й узагальнення педагогічного досвіду

20.

Активні методи впровадження педагогічного досвіду: практичний аспект

21.

Контроль за вивченням, упровадженням і використанням педагогічного досвіду (проекти досліджень та управлінських рішень)

22.

Змоделювати технологію проведення педагогічної ради за довільно обраною проблемою (план проведення, опрацювання рішень)

23.

Розробити програму розвитку інформаційно-освітнього середовища у навчальному закладі

24.

Інформаційні технології у забезпеченні ефективності внутрішнього контролю

25.

Розробити план-програму контролю за якістю знань та успішності учнів

Звертаємо увагу слухачів курсів, що випускна творча робота має ґрунтуватись на матеріалах власного педагогічного та управлінського досвіду

Керівник курсів В. Трубіна

Кiлькiсть переглядiв: 375

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.