ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА НА БАЗІ ЗЛАТОПІЛЬСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ м. НОВОМИРГОРОДА НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

Сучасний педагог має постійно вдосконалювати свої знання та вміння, підвищувати свій професійний рівень.Тільки в органічному поєднанні індивідуальних форм навчання з колективними, зокрема на курсах підвищення кваліфікації, може полягати успішне вирішення цієї проблеми.

Із 03 по 14 листопада 2014 року заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи підвищували кваліфікацію в КЗ «КОІППО ім.В.Сухомлинського», працюючи над проблемою «Науково-методичний супровід підготовки вчителя до роботи за новими Державними стандартами».

Крім лекційних, практичних занять, засідань круглих столів, важливим етапом роботи була педагогічна практика, що проходила на базі Златопільської гімназії м.Новомиргорода Новомиргородської районної ради. Мета педагогічної практики: поглиблення знань слухачів з питань підготовки педагогічних кадрів до впровадження Державних стандартів освіти.

Завідувач РМК Сергата С.М. ознайомила нас, учасників практики, з станом розвитку освітньої галузі району.

Ми мали можливість побачити унікальний навчальний заклад нового типу, який має свою історію, зберігає традиції, працює творчо і по-сучасному. Презентував заклад директор гімназії Бирзул Віталій Леонідович. Заступник диретора з начально-виховної роботи Моргун О.В. представила модель науково-методичного супроводу упровадження Державного стандарту базової і повної загальної освіти. Своєрідним відкриттям для нас була технологія «Карта мислення», презентував її директор гімназії Бирзул В.Л., провівши майстер-клас «Методика розробки «Карти мислення».

Значна увага була приділена висвітленню реалізації компетентнісного підходу при підготовці та проведенні сучасного уроку. Ми мали можливість бути «учнями» методичного уроку «Ваша Величність Урок», який провела Сергата С.М., відвідали фрагменти уроків світової літератури в 5 класі (вчитель Гончаренко В.М.) та уроку біології у 6 класі (вчитель Денисенко А.О.). Мета відвідування передбачала аналіз діяльності вчителя на уроці щодо формування та розвитку предметних компетентностей. Слід відмітити високий професіоналізм вчителів у питаннях оганізації та управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, вміло продемонстрували активні, іноваційні форми і методи роботи.

Учасники педагогічної практики виявляли креативність, пропагуючи нові ідеї під час конструювання мети уроку щодо формування ключових та предметних компетентностей.

Керівник курсів Половенко О.В., підсумовуючи проведену під час практики роботу, зазначила, що мета освіти в узагальненому вигляді відображена в нормативних документах. Подальша реалізація мети реалізується в навчальних програмах, підручника, навчальних посібниках для учителів, дидактичних матеріалах, конспектах уроків при плануванні вчителем мети уроку, результату, що має бути досягнений учителем і учнями наприкінці уроку.

Упровадження нового Держстандарту в області розпочато. Педагоги реалізовуватимуть його успішно, використовуючи при цьому інноваційні технології, набутий досвід, власний творчий потенціал.

Із метою практичної реалізації нормативно-правових актів про освіту забезпечення науково-методичного супроводу, методична робота з учителями має бути спрямована на розв’язання таких завдань:

- забезпечення тематичної єдності у роботі шкільних методичних об`єднань, методичних кабінетів (центрів) та інституту післядипломної педагогічної освіти щодо реалізації регіональних комплексно-цільових програм;

- підготовка педагогів до впровадження інноваційних технологій через активізацію методичної роботи в області;

- упровадження мобільної системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим моделям роботи з обдарованими учнями;

- розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників;

- широке використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінській діяльності;

- підготовка учнів до участі у міжнародних, всеукраїнських, регіональних конкурсах.

Методичні служби створюють таку систему роботи з педагогічними кадрами, яка сприяє перебудові навчально-виховного процесу в закладах освіти з урахуванням вимог сьогодення, орієнтує педагогів на розвиток особистості із глибоко усвідомленою громадянською та соціальною позицією, здатної до навчання впродовж усього життя.

Заступники директорів шкіл з НВР вдячні організаторам педагогічної практики та педагогічному колективу Златопільської гімназії за презентацію багатоаспектної діяльності з реалізації компетентнісного підходу, організації процесу навчання, орієнтованого на розвиток обдарувань учнів, формування в них пізнавальних інтересів.

Слухачі курсів підвищення кваліфікації.

Кiлькiсть переглядiв: 257

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.