ПЕРЕЛІК ТЕМАТИКИ ПІДСУМКОВИХ (ВИПУСКНИХ) РОБІТ ДЛЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Перелік тематики підсумкових (випускних) робіт для слухачів курсів заступників директорів з навчально-виховної роботи

1. Активні форми і методи впровадження педагогічного досвіду.

2. Алгоритм підготовки та проведення педагогічних рад.

3. Вивчення системи роботи вчителя у процесі атестації та у міжатестаційний період.

4. Внутрішньошкільний контроль у сфері управлінської діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи.

5. Інноваційні підходи до організації роботи з обдарованими учнями.

6. Інноваційні технології в організації методичної роботи з педагогічними працівниками.

7. Інтерактивні методи в роботі з педагогічними кадрами як ефективний засіб розвитку творчого потенціалу вчителя.

8. Інформатизація як один із пріоритетних напрямків активізації діяльності шкільних методичних служб.

9. Інформаційні технології в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.

10. Методичне керівництво процесом самоосвіти педагогічних працівників.

11. Модель професійної компетентності педагогічного працівника.

12. Моніторинговий супровід управлінської діяльності заступника директора загальноосвітнього навчального закладу.

13. Опорна школа в системі методичної роботи з педагогічними кадрами.

14. Організація роботи з реалізації науково-методичної проблеми загальноосвітнього навчального закладу.

15. Педагогічний аналіз у системі управління загальноосвітнім навчальним закладом.

16. Педагогічні ідеї В.Сухомлинського в практиці управління сучасною школою.

17. Питання атестації в системі методичної роботи з педагогічними кадрами.

18. Робота з молодими вчителями – пріоритетна ділянка роботи з педагогічними кадрами.

19. Роль заступника директора з навчально-виховної роботи в організації планування навчального закладу.

20. Роль керівника школи в забезпеченні системного контролю за рівнем сформованості навчальних досягнень учнів.

21. Роль керівника школи в організації науково-методичної роботи.

22. Система управління методичною роботою в школі.

23. Створення позитивного іміджу навчального закладу – необхідна умова функціонування сучасної школи.

24. Сучасні підходи до організації науково-методичної роботи у закладі.

25. Творчі групи в системі методичної роботи.

26. Технології планування педагогічної ради.

27. Технологія роботи методичного об’єднання над науково-методичною проблемою.

28. Удосконалення групових форм науково-методичної роботи з педагогічними кадрами в умовах упровадження Державних стандартів.

29. Управлінська діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи в умовах упровадження нового Державного стандарту.

Тематика дослідницьких проектів для слухачів курсів завідувачів, методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів)

1. Шкільний методичний кабінет – центр методичної роботи в школі.

2. Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями.

3. Підготовка вчителя до впровадження нових державних стандартів.

4. Організаційне та науково-методичне забезпечення впровадження профільної освіти.

5. Внутрішньо шкільна модель підготовки вчителя до інноваційної діяльності.

6. Система трансформування науково-педагогічних ідей у практику.

7. Зміст та структура професійної компетентності керівника навчального закладу.

8. Мистецтво бути педагогом.

9. Методичне керівництво дослідно-експериментальною (науково-методичною) діяльністю педагога.

10. Інформаційно-методичне забезпечення самоосвітньої діяльності педпрацівників.

11. Методичне керівництво внутрішньошкільною методичною роботою.

12. Система діяльності заступника директора з вивчення, узагальнення та поширення ПД.

13. Методологічні основи підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів.

14. Керування самоосвітою вчителів як запорука своєчасної модернізації педагогічного колективу.

15. Зростання професіоналізму вчителя в системі компетентнісно-орієнтованого навчання.

Керівник курсів О. Половенко

Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.