ЗАСІДАННЯ ЛАБОРАТОРІЇ ЗАВІДУВАЧІВ, МЕТОДИСТІВ РАЙОННИХ (МІСЬКИХ) МЕТОДИЧНИХ КАБІНЕТІВ (ЦЕНТРІВ) ВІДДІЛІВ, УПРАВЛІНЬ ОСВІТИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ, МІСЬКИХ РАД

14-15 листопада 2012 року відбулося засідання лабораторії завідувачів, методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад з проблеми «Інформаційно-технологічна складова системи науково-методичної роботи в умовах упровадження профільного навчання». Протягом двох днів слухачі лабораторії працювали на базі методичного кабінету відділу освіти Олександрійської райдержадміністрації, «Новопразького навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради Кіровоградської області», Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Відкрила роботу лабораторії Людмила Кірішко, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб, звернувши увагу на важливе значення інформаційно-технологічної розбудови освіти, як фактора підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.

Завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Олександрійської райдержадміністрації Мартюшина Т.Г., представила пріоритетні напрями розвитку науково-методичної роботи районного методичного кабінету.

Увазі слухачів було представлено вернісаж методичних знахідок «Роль методичної служби у здійсненні науково-методичного супроводу впровадження профільного навчання в старшій школі». Під час роботи методисти РМК щиро поділилися з методичними працівниками інших регіонів своїми методичними здобутками.

Науково-методичні основи організації дослідно-експериментальної роботи в закладах освіти розкрив Даценко О.В., методист МК відділу освіти Олександрійської райдержадміністрації.

Ляшко Н.В., методист МК, висвітлила основні напрями формування ціннісних орієнтирів в умовах становлення громадянського суспільства.

Ефективну діяльність базового закладу освітнього округу як ресурсного центру розвитку обдарованої дитини презентувала Власенко Л.М., методист МК.

Психологічний супровід організації інформаційно-роз’яснювальної роботи з батьками, щодо необхідності та можливостей навчального закладу у відкритті певного профілю навчання ознайомив Скляренко П.В., методист МК.

Жвавий інтерес у слухачів викликала участь у методичних майстернях вчителів суспільно-гуманітарного профілю «Особистісно орієнтований підхід до навчання суспільно-гуманітарних дисциплін: дослідницька діяльність учнів», природничого - «Розвиток пізнавальних здібностей та критичного мислення учнів у процесі викладання предметів природничого циклу засобами ІКТ» та інформаційно-технологічного – «Інформаційно-технологічне забезпечення профільної підготовки та профільного навчання учнівської молоді».

Другий робочий день присвячено обговоренню важливих питань:

- «Організація навчально-виховного процесу у профільному класі» (Калініченко Н.А., завідувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, доктор педагогічних наук, професор, Заслужений учитель України);

- «Психолого-педагогічний супровід, як невід’ємний аспект успішного впровадження допрофільного і профільного навчання» (Гельбак А.М., старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського);

- «ІКТ як складова професійної компетентності методичного працівника» (Литвиненко О.В., Скрипка Г.В., методисти НМЛ інформатики та інформаційних технологій навчання КОІППО імені Василя Сухомлинського).

Під час роботи лабораторії слухачі поглибили теоретичні знання з актуальних проблем впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в систему науково-методичної роботи в умовах профільного навчання, ознайомилися з моделями організації профільного навчання, їх завданнями та шляхами реалізації у навчальних закладах Олександрійського району, дослідили вплив інформаційних технологій на підвищення якості організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами.

Слухачі проблемної лабораторії отримали завдання: підготувати матеріали в яких презентувати кращі методичні проекти, моделі, схеми, форми науково-методичного супроводу організації допрофільної та профільної освіти у регіоні.

Працівники обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб КОІППО імені Василя Сухомлинського, слухачі проблемної лабораторії висловлюють щиру вдячність Мартюшиній Т.Г., завідувачу методичного кабінету відділу освіти Олександрійської райдержадміністрації, Півняк Ірині Григорівні, директору Новопразького навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради, Гейко Вікторії Вікторівні та Мітленко Ларисі Олександрівні, заступникам директора Новопразького навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради, працівникам методичного кабінету відділу освіти та педагогічному колективу школи за сприяння, участь та високий рівень організації, компетентність і творчість у проведенні обласного заходу.

/Files/images/DSC09333.JPG/Files/images/DSC09346.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 346

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.